اداره خدمات پژوهشی و فناوری
تشویق و داوری مقالات
-
ورود به بخش ثبت فعالیتهای پژوهشی مقالات درپیشخوان خدمت گلستان از سوی عضو هیاتعلمی
- ثبت و تایید اطلاعات کامل مقاله، مجله و نویسندگان در فرم نمایش داده شده
- بررسی و تایید درخواست جهت تشویق از سوی هیات علمی و ارسال به کارشناس پژوهشی واحد
- تایید درخواست توسط کارشناس و معاون پژوهشی واحد و ارسال به مدیر پشتیبانی پژوهشی حوزه معاونت پژوهشی
- تایید و ارسال به کارشناسان حوزه معاونت پژوهشی در بخش تشویق مقالات
- بررسی و امتیازدهی بر اساس آییننامه توسط کارشناس مربوطه
- تایید نهایی و ارسال گزارش به عاملیت مالی معاونت پژوهشی جهت پرداخت مبالغ تشویق
شرط تشویق مقالات چاپ شده در مجلات:
مقالات پژوهشی مشمول تشویق میگردند که:1: فعالیت به تایید پژوهش رسیده باشد.
2: مقاله حتما چاپ شده باشد. (برای مقالات با اخذ پذیرش تشویق تعلق نمیگیرد.)
2: مقاله در مجله دارای نمایه به چاپ رسیده باشد. (مجلات علمی ترویجی مشمول تشویق نمیشود)
3: مقاله چاپ شده برای دوسال اخیر باشد.
برای مقالات چاپ شده که گزینه مقاله داغ و یا پراستناد انتخاب شده باشد ارائه مستندات در کنار فایل مقاله بارگذاری شده الزامی است.
ارتباط با تشویق و داوری مقاله
بهزاد شیرزاده
کارشناس تشویق و داوری مقالات
29902316
کارشناس تشویق و داوری مقالات
29902316
فرآیند درخواست اعتبار ویژه
1 . هیاتعلمی:
- ثبت کلیه فعالیتهای پژوهشی در سامانه گلستان (موارد مشمول امتیاز مطابق ماده 3 آییننامه اعتبارویژه)
- انتخاب تایید ثبت کننده در پایین فعالیت و ارسال تمام فعالیتهای ثبت شده در بخش تایید فعالیتهای پژوهشی در پیشخوان خدمت گلستان با انتخاب فلش سبز جهت تایید دانشکده
- مراجعه به پیشخوان خدمت گلستان و انتخاب عنوان درخواست جدید
- ایجاد درخواست جدید و ورود به تکميل فرم هاي درخواست و ارزيابي فعاليت
- انتخاب موردی فعالیتهای تایید شده در اعتبارویژه هر سال توسط هیاتعلمی با انتخاب کلمه بله
- تایید فعالیتهای گروهبندی شده با عنوان تایید استاد و ارسال درخواست اعتبارویژه با ورود به پیشخوان خدمت و انتخاب فلش سبز پیشخوان خدمت جهت تایید و امتیازدهی دانشکده
- بررسی و تایید فعالیتهای گروهبندی شده توسط کارشناس پژوهشی واحد
- ارسال درخواست اعتبارویژه به معاون پژوهشی دانشکده / پژوهشکده
- امتیازدهی فعالیت ها توسط معاون پژوهشی دانشکده / پژوهشکده
- تایید و ارسال درخواستهای اعتبارویژه توسط معاون پژوهشی دانشکده / پژوهشکده صرفا در بازه زمانی تعیین شده
- تایید و ارسال به مدیریت پشتیبانی در حوزه معاونت پژوهشی
- دریافت درخواستهای ثبت شده در پیشخوان خدمت گلستان توسط مدیر پشتیبانی پژوهشی و فناوری
- بررسی درخواستها توسط کارشناس اعتبارویژه، تایید پژوهش در صورت مطابقت با آییننامه و کسب حداقل امتیاز لازم
- عدم تایید در صورت ثبت اشتباه فعالیت و یا امتیازدهی با عودت به دانشکده جهت اصلاح مجدد
- اعلام امتیازهای تایید شده به دفتر برنامهریزی و تحصیلات تکمیلی در بازه زمانی تعیین شده جهت تعیین ظرفیت دانشجوی استاد
- صدور ابلاغیه اعتبارویژه در صورت تسویه حساب اعتبارویژه سال قبل صرفا برای متقاضیان دریافت اعتبارویژه
- ارسال نامه پرداخت مرحله اول (60%) اعتبارویژه به عاملیت مالی معاونت پژوهشی
- پرداخت مرحله دوم (30%) اعتبارویژه پس از هزینه کرد مرحله اول اعتبار با ارائه درخواست مجری و نامه معاون پژوهشی واحد و کسر(% 10) همیار پژوهشی در صورت عدم ارسال هزینه همیار پژوهشی
- ارسال به عاملیت مالی معاونت جهت پرداخت
- انجام پرداخت عاملیت در صورت داشتن پژوهش کارت ملت
ارتباط با کارشناس اعتبارویژه
کارشناس اعتبارویژه
معصومه کاظمی
29902246
معصومه کاظمی
29902246
همایشها وکنفرانسهای علمی بینالمللی
- درخواست ثبت همایش/ کنفرانس بینالمللی در پیشخوان سامانه جامع گلستان از سوی هیاتعلمی و بررسی و تایید آن توسط کارشناس و معاون پژوهشی واحد
- بررسی و تایید همایش/ کنفرانس در حوزه مدیریت پژوهش و برنامهریزی تحصیلات تکمیلی و اخد کد همایش/ کنفرانس
- ثبت مقاله ای که قرار هست در همایش/ کنفرانس بینالمللی که ارائه گردد و اخذ کد فعالیت از سامانه گلستان
- درخواست شرکت در همایش/ کنفرانس بینالمللی در پیشخوان سامانه جامع گلستان از سوی هیاتعلمی با دردست داشتن کد همایش و کد مقاله
- بررسی و ارسال به حوزه مدیریت پشتیبانی پژوهشی پس از تایید کارشناس و معاون پژوهشی واحد
- بررسی و تایید کارشناس کنفرانسهای بینالمللی درحوزه معاونت پژوهشی
- معرفی به مدیریت همکاریهای علمی بینالمللی جهت صدور معرفی نامه لاتین برای اخذ ویزا
- درخواست صدور حکم ماموریت (با و یا بدون بارمالی) به معاونت مالی، پشتیبانی و مدیریت منابع
بعد از سفر:
- درخواست بازگشت از همایش/ کنفرانس بینالمللی و ثبت هزینههای سفر در پیشخوان سامانه جامع گلستان
- بررسی و ارسال به حوزه مدیریت پشتیبانی پژوهشی پس از تایید معاون پژوهشی واحد و ارسال مدارک مالی به معاونت
- بررسی و تایید کارشناس کنفرانسهای بینالمللی درحوزه معاونت پژوهشی
- انجام تسویه و ارسال نامه به عاملیت مالی معاونت پژوهشی بهمنظور ثبت در پرونده تسویه و کسر از بدهی اعتبارویژه هیاتعلمی
ارتباط با کارشناس کنفرانسها و همایشهای بینالمللی
کارشناس کنفرانسها و همایشهای بینالمللی
مهسا صدقیپور
29902313
مهسا صدقیپور
29902313
فرصت مطالعاتی
- ارسال فراخوان سالانه از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه به واحدها و اعضای هیاتعلمی
- اعلام درخواست متقاضی و بررسی و تایید ایشان در شورای پژوهشی واحد و ارسال به معاونت پژوهشی دانشگاه در زمان فراخوان (متقاضی قبلا با دانشگاه مقصد تعاملات اولیه را با هماهنگی واحد، انجام داده باشد)
- بررسی مدارک از سوی کارشناس معاونت پژوهشی و ارسال به شورای پژوهشی دانشگاه جهت طرح و بررسی درخواست افراد متقاضی
- ارسال به حوزه ریاست و طرح و بررسی درخواست ایشان در هیاترئیسه پس از تایید شورای پژوهشی دانشگاه
- معرفی نفرات منتخب به واحد حراست و اخد استعلام های جاری
- ابلاغ اسامی نهایی افراد به واحد ایشان و درخواست اعلام تاریخ شروع سفر بر اساس پذیرش ارسالی از دانشگاه مقصد
- معرفی افراد اعزامی به امور حقوقی دانشگاه جهت واگذاری تضامین، دفتر همکاریهای علمی بینالمللی جهت اخذ معرفینامه برای ویزا و دفتر همکاریهای علمی بینالمللی وزارت عتف جهت صدور مجوز کارگروه نظارت بر سفرهای خارچی کارکنان دولت
- معرفی ایشان به معاونت مالی، پشتیبانی و مدیریت منابع جهت صدور حکم ماموریت با ارائه ویزا و بلیط سفر و در نهایت ارائه تسهیلات بر اساس حکم
حین ماموریت و پس از بازگشت از ماموریت:
- ارسال گزارش دوره ای 3 ماهه فعالیتهای علمی پژوهشی توسط مامور اعزامی و بررسی و تایید در شورای پژوهشی واحد
- اعلام نظر و تایید واحد مامور اعزامی به معاونت پژوهشی تا اتمام زمان ماموریت و درخواست تمدید ماموریت در صورت لزوم
- بررسی درخواست تمدید در معاونت پژوهشی و ارسال به هیات رئیسه جهت بررسی و اعلام نظر
- اعلام تایید تمدید ماموریت به مامور اعزامی و درخواست تمدید حکم ماموریت ایشان از معاونت مالی، اداری و مدیریت منابع
- بازگشت مامور اعزامی به واحد مبدا و ارسال گزارش نهایی ماموریت و شروع به کار ایشان از سوی واحد به معاونت پژوهشی دانشگاه
- معرفی به معاونت مالی، اداری و مدیریت منابع به منظور صدور حکم شروع به کار ایشان و ارسال مدارک تسویه به مدیریت امور مالی دانشگاه
- معرفی مامور اعزامی به امور حقوقی دانشگاه جهت استرداد تضامین پس از اجرای تعهدات ماموریت (چاپ مقاله و ...)
ارتباط با کارشناس فرصت مطالعاتی
فرزانه رهبر
کارشناس فرصت مطالعاتی
29902071
کارشناس فرصت مطالعاتی
29902071
انواع پسا دکتری
- با استفاده از اعتبار ویژه پژوهشی/ یا طرح برونسازمانی اعضای هیاتعلمی
- با حمایت مشترک دانشگاه و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران (با و یا مستقل از عقدتفاهمنامه دانشگاه با صندوق)
- از محل اعتبار مرکز تعاملات علم و فناوری ریاست جمهوری (بنیاد ملی نخبگان)
- با حمایت سایر سازمانهای دولتی یا غیردولتی
پسادکتری با استفاده از اعتبار ویژه پژوهشی/ یاطرح برونسازمانی اعضای هیاتعلمی:
- ارائه درخواست هیاتعلمی میزبان از طریق سامانه گلستان به معاونت پژوهشی دانشکده / پژوهشکده بدون انتخاب شخص پژوهشگر مورد نظر
- بررسی اولیه به لحاظ شرایط هیاتعلمی (اعتبارویژه و مرتبه علمی) و ارسال درخواست ایشان به معاونت پژوهشی دانشگاه جهت بارگذاری خبر جذب پژوهشیار در سایت دانشگاه
- اطلاع رسانی معاونت پژوهشی در سایت و دریافت مدارک متقاضیان و سپس ارسال از معاونت پژوهشی به دانشکده/پژوهشکده
- طرح و بررسی مدارک در شورای پژوهشی واحدها وارسال مجدد مدارک محقق مورد تایید به معاونت پزوهشی (انتخاب پژوهشگر از بین متقاضیان)
- بررسی مدارک از نظر احراز شرایط مندرج در آئین نامه پسادکتری توسط کارشناس مربوطه در حوزه معاونت پژوهشی
- انعقاد قرارداد فیمابین متقاضی و معاونت پژوهشی و ناظر علمی (هیاتعلمی میزبان) در معاونت پژوهشی در ازای اخذ تضامین از محقق(چک یا سفته)
- ارسال گزارش ماهانه و نامه تایید انجام کار فعالیتهای علمی و پژوهشی از سوی هیاتعلمی ناظر به دانشکده/ پژوهشکده و سپس به معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه قبل از 15هرماه – نکته مسئولیت بیمه محقق با خودش میباشد
- دریافت گزارشات و ارسال نامه پرداخت به ارسال به منابع انسانی دانشگاه و امور مالی
- تکرار روند ارسال گزارشات جهت پرداخت ماهیانه تا زمان اتمام قرارداد
- درخواست تمدید دوره براساس آییننامه در صورتیکه اعتبارویژه استاد میزبان کفایت کند
پسادکتری با حمایت مشترک دانشگاه و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران بر اساس عقد تفاهمنامه دانشگاه با صندوق:
- مراجعه به سایت صندوق حمایت www.insf.org جهت ارسال درخواست، در زمان مقرر فراخوان و اطلاع از اولویت های صندوق
- تکمیل فرم های مربوط به پروپوزال (توسط متفاضی ) و فرهای داوری و صورتجلسه (توسط دانشکده/پژوهشکده) (داشتن سه مقاله ISI برای رشتههای علوم پایه و فنی مهندسی یا پنج مقاله ISC برای علوم انسانی)
- ارسال به معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه به انضمام رزومه مسئول، مجری و ناظر/صورتجلسه / معرفی نامه تکمیل و پاراف شده (مهم)
- بررسی طرح در معاونت پژوهشی
- صدور معرفینامه توسط معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه در صورت تایید
- بارگذاری فرمها و مستندات در سایت صندوق (سامانه کایبر) توسط ذینفع
- دریافت شماره طرح پایش و اقدام موارد اعلامی از سوی صندوق
- مراجعه به صندوق جهت امضای قراداد و عمل به مفاد قرارداد
- ارائه یک نسخه قرارداد به دانشگاه و ارسال مرتب گزارشات و ارائه درخواست وجوه مطابق با نحوه پرداخت قرارداد
پسادکتری با حمایت مشترک دانشگاه و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران مستقل از عقد تفاهم نامه دانشگاه و صندوق:
- مراجعه به سایت حمایت www.insf.org جهت ارسال درخواست در زمان مقرر فراخوان و اطلاع از اولویت های صندوق
- بررسی طرح در دانشکده /پژوهشکده
- ارسال پروپوزال طرح و درخواست صدور معرفینامه به معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه (داشتن سه مقاله ISI برای رشتههای علوم پایه و فنی مهندسی یا پنج مقاله ISC برای علوم انسانی)
- بررسی و صدور معرفی نامه توسط معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه
- دریافت شماره طرح و پایش و اقدام موارد اعلامی از سوی صندوق
- ارسال یک نسخه قرارداد در صورت انعقاد، ارسال به موقع گزارشات علمی
پسادکتری با حمایت بنیاد ملی نخبگان:
- برای دانشآموختگان ایرانی دانشگاههای داخل کشور: در حال تعامل با بنیاد
- صرفا برای دانش آموختگان ایرانی دانشگاه های خارج از کشور:
- پذیره نویسی متقاضی واجد شرایط در سایت بنیاد ملی نخبگان به آدرس https://connect.isti.ir/
- بررسی در بنیاد و در صورت تایید، اعلام به رابط دانشگاه و قابل رویت بودن در سامانه مربوط
- استعلام معاونت پژوهشی از واحدهای مرتبط با تخصص متقاضی تایید شده
- بررسی رزومه و پروپوزال متفاضی در دانشکده/ پژوهشکده و اعلام موافقت عضو هیاتعلمی به عنوان استاد میزبان و دانشکده/پژوهشکده و ارسال تاییدیه به معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه
- معرفی متقاضی و استاد میزبان به طرفین توسط رابط دانشگاه و اعلام موافقت نهایی متقاضی با شرایط دانشگاه به رابط
- انعقاد قرارداد فیمابین متقاضی و معاونت پژوهشی و ناظر علمی (استاد میزبان) در حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه و شروع کار
- ارسال گزارش ماهانه و نامه تایید انجام کار فعالیت های علمی و پژوهشی از سوی هیات علمی ناظر به دانشکده/ پژوهشکده و سپس به معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه / ارسال درخواست گرنت مربوط در صورت نیاز استاد میزبان
- دریافت گزارشات و ارسال نامه پرداخت به عاملیت مالی در حوزه معاونت پژوهشی / ارسال گزارش تسویه در صورت دریافت گرنت
- تکرار روند ارسال گزارشات جهت پرداخت ماهانه تا زمان اتمام قرارداد
پسادکتری با حمایت سایر سازمانهای دولتی یا غیردولتی :
سازمانهایی که نیاز به تربیت نیروی متخصص و پسادکتری داشته باشند خود، فرد دانش آموخته را طی نامه به دانشگاه معرفی میکنند
- بررسی مستندات و مدارک محقق و سازمان معرف در معاونت پژوهشی
- استعلام معاونت پژوهشی از واحدهای مرتبط با تخصص متقاضی تایید شده / واحد بایستی رسما و به صورت کتبی با دوره و محقق اعلام نماید
- بررسی رزومه و پروپوزال متفاضی در دانشکده/ پژوهشکده و اعلام موافقت عضو هیاتعلمی به عنوان استاد میزبان و دانشکده/پژوهشکده و ارسال تاییدیه به معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه
- معرفی متقاضی و استاد میزبان به سازمان یا ارگان حامی / دریافت وجوه حمایتی از ارگان حامی با ارائه مستندات
- تنظیم قرارداد فیمابین متقاضی و معاونت پژوهشی و ناظر علمی (استاد میزبان) در حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه کسب نظر دفتر حقوقی و شروع کار
- ارسال گزارش ماهانه و نامه تایید انجام کار فعالیتهای علمی و پژوهشی از سوی هیاتعلمی ناظر به دانشکده/ پژوهشکده و سپس به معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه / پرداخت ها مطابق با توافقات انجام شده سازمان و دانشگاه و مطابق با قرارداد
- دریافت گزارشات و ارسال نامه پرداخت به عاملیت مالی در حوزه معاونت پژوهشی
ارتباط با کارشناس پسادکتری
فرزانه رهبر
کارشناس پسادکتری
29902071
حقالزحمه داوریها
تنخواه داوران خارجی (اعضای هیاتعلمی خارج دانشگاه):- مکاتبه ریاست واحدها با معاونت پژوهشی مبنی بر تخصیص تنخواه مورد نیاز واحد جهت داوران خارجی
- بررسی و تایید حوزه معاونت پژوهشی و ارسال درخواست تخصیص تنخواه به مدیریت مالی
- پرداخت تنخواه از سوی مدیریت مالی به عاملیت مالی واحد متقاضی
- پرداخت هزینه به داوران توسط عامل مالی واحد بر اساس فایل اکسل محاسباتی
- تسویه تنخواه با ارائه اسناد مثبته با مدیریت مالی توسط عامل مالی واحد
حق الزحمه داوران داخلی (اعضای هیاتعلمی دانشگاه شهید بهشتی):
- مکاتبه واحد متقاضی با معاونت پژوهشی و ارسال اسامی داوران و فایل اکسل محاسباتی مربوط به هزینه داوریها
- مکاتبه با مدیریت مالی و ارسال مستندات
- بررسی و پرداخت نهایی توسط مدیریت مالی به داوران
ارتباط با کارشناس حقالزحمه داوری
سعادت علیاری
کارشناس حقالزحمه داوری
29902009
کارشناس حقالزحمه داوری
29902009
همیار پژوهشی
- ثبت درخواست همیار پژوهشی توسط دانشجو از طریق پیشخوان خدمت گلستان ایشان
- تعیین محل تامین اعتبارویژه (سال) و تایید درخواست توسط استاد راهنما / مشاور
- بررسی و تایید درخواست توسط کارشناس پژوهشی واحد
- تایید درخواست توسط معاون پژوشی واحد
- تایید درخواست توسط مدیر پشتیبانی پژوهشی و فناوری معاونت پژوهشی
- بررسی و تایید درخواست توسط کارشناس همیار پژوهشی در حوزه معاونت پژوهشی
تایید و پرداخت همیار پژوهشی توسط عاملیت مالی پژوهشی در حوزه معاونت
ارتباط با کارشناس همیار پژوهشی
معصومه امینی
کارشناس همیار پژوهشی
کارشناس همیار پژوهشی
29905895
تسویه اعتبار ویژه پژوهشی:
- ورود به سامانه جامع گلستان بخش پیشخوان خدمت توسط هیاتعلمی
- انتخاب گزینه ثبت هزینههای اعتبار ویژه پژوهشی و تکمیل فرم هزینهها
- ارسال به کارشناس پژوهشی واحد جهت بررسی گزارش گلستان و مدارک فیزیکی و تطبیق مدارک با آییننامه اعتبارویژه
- بررسی و تایید کارشناس تسویه در حوزه معاونت پژوهشی
- بررسی و تایید معاون واحد و ارسال به مدیریت پشتیبانی پژوهشی
- اخذ تاییدیه اعتبارویژه پژوهشی توسط عضو هیاتعلمی (گزارش 1525) و امضاء توسط مجری و رئیس دانشکده و ارسال فیزیکی آن بههمراه فاکتورها بانضمام نامه درخواست تسویه حساب از طرف دانشکده/ پژوهشکده
- تایید ایشان و ارسال به معاونت پژوهشی واحد
- بررسی و تایید کارشناس تسویه در حوزه معاونت پژوهشی
ارتباط با کارشناس تسویه حساب اعتبار ویژه
فرح رمضانی
کارشناس اعتبارویژه
29902238
کارشناس اعتبارویژه
29902238
ماموریتهای پژوهشی
- ارائه درخواست عضو هیاتعلمی به دانشکده/پژوهشکده (تایید شده در شورای پژوهشی واحد) و تکمیل فرمهای مربوطه و ارسال به معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه
- طرح درکارگروه تخصصی/ شورای پژوهشی و اخذ استعلام از امور هیاتعلمی توسط معاونت پژوهشی
- معرفی به مدیریت همکاریهای علمی بینالمللی ارائه معرفینامه بهمتقاضی جهت اخذ ویزا
- معرفی به معاونت مالی، پشتیبانی و مدیریت منابع جهت صدور حکم ماموریت و ابلاغ حکم ماموریت به متقاضی (در صورت صدور)
- ارائه گزارش مامور اعزامی به دانشکده / پژوهشکده و معاونت پژوهشی و تسویه مالی درصورت اخذ حمایت مالی از دانشگاه یا وزارت عتف پس از بازگشت از ماموریت
ارتباط با کارشناس ماموریتهای پژوهشی
فرزانه رهبر
کارشناس ماموریتهای پژوهشی
کارشناس ماموریتهای پژوهشی
29902071
تایید و ارزیابی مقالات در مجلات و همایش
2: بارگذاری فایل رسمی چاپ شده مقاله داخی و یا خارجی و یا فایل مندرج به Doi برای مقالات خارجی که پذیرش قطعی دارند در بخش مجلات و یا بارگذاری فایل رسمی مقاله مندرج به سربرگ همایش برای مقالات ارائه شده در همایشها (یا فایل غیر رسمی بههمراه گواهی حضور در همایش مذکور)
3: انتخاب زبان مقاله، نوع چاپ، انتخاب گزینه پراستناد، مقاله داغ و ... در بخش مشخصات مقاله
4: انتخاب نام مجله از لیست (چنانچه برای یک مجله دو عنوان یافت شد، عنوان دارای نمایه انتخاب گردد) و نام همایش برای مقالات ارائه شده در همایشها
5: وارد کردن اطلاعات مقاله همچون شماره صفحه، دوره، شماره، زمان چاپ (دقت شود اطلاعات بر اساس آخرین بهروزرسانی مقاله در مجله وارد گردد)
6: تعریف و وارد کردن نام همکاران و نویسندگان به ترتیب و بر اساس مقاله، نوع همکار (دانشجو، هیاتعلمی داخل و یا خارج و ...)، نوع وابستگی و تعیین نویسنده مسئول در جدول تعریف همکاران
7: ثبت و ارسال فعالیت که در بخش وضعیت تایید فعالیت، حتما به تایید دانشکده رسیده باشد.
ارتباط با کارشناس تایید و ارزیابی مقالات
بهزاد شیرزاده
کارشناس تایید و ارزیابی مقالات
29902066-29902067
کارشناس تایید و ارزیابی مقالات
29902066-29902067