اعتبار ویژه
فرآیند درخواست اعتبار ویژه:
عضو هیاتعلمی
- • ثبت کلیه فعالیتهای پژوهشی در سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) (موارد مشمول امتیاز مطابق ماده 3 آییننامه اعتبار ویژه)
- • انتخاب تایید ثبت کننده در پایین فعالیت و ارسال تمام فعالیتهای ثبت شده در بخش تایید فعالیتهای پژوهشی در پیشخوان خدمت گلستان با انتخاب فلش سبز جهت تایید دانشکده
- • مراجعه به پیشخوان خدمت گلستان و انتخاب عنوان درخواست جدید
- • ایجاد درخواست جدید و ورود به تکميل فرم های درخواست و ارزيابی فعاليت
- • انتخاب موردی فعالیتهای تایید شده در اعتبار ویژه هر سال توسط هیاتعلمی با انتخاب کلمه بله
- • تایید فعالیتهای گروهبندی شده با عنوان تایید استاد و ارسال درخواست اعتبار ویژه با ورود به پیشخوان خدمت و انتخاب فلش سبز پیشخوان خدمت جهت تایید و امتیازدهی دانشکده
دانشکده / پژوهشکده
- • بررسی و تایید فعالیتهای گروهبندی شده توسط کارشناس پژوهشی واحد
- • ارسال درخواست اعتبارویژه به معاون پژوهشی دانشکده / پژوهشکده
- • امتیازدهی فعالیت ها توسط معاون پژوهشی دانشکده / پژوهشکده
- • تایید و ارسال درخواستهای اعتبارویژه توسط معاون پژوهشی دانشکده / پژوهشکده صرفا در بازه زمانی تعیین شده
- • تایید و ارسال به مدیریت پشتیبانی در حوزه معاونت پژوهشی
معاونت پژوهشی
- • دریافت درخواستهای ثبت شده در پیشخوان خدمت سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) توسط مدیر پشتیبانی پژوهشی و فناوری
- • بررسی درخواستها توسط کارشناس اعتبار ویژه، تایید پژوهش در صورت مطابقت با آییننامه و کسب حداقل امتیاز لازم
- • عدم تایید در صورت ثبت اشتباه فعالیت و یا امتیازدهی با عودت به دانشکده جهت اصلاح مجدد
- • اعلام امتیازهای تایید شده به دفتر برنامهریزی و تحصیلات تکمیلی در بازه زمانی تعیین شده جهت تعیین ظرفیت دانشجوی استاد
- • صدور ابلاغیه اعتبارویژه در صورت تسویه حساب اعتبارویژه سال قبل صرفا برای متقاضیان دریافت اعتبار ویژه
- • ارسال نامه پرداخت مرحله اول (60%) اعتبار ویژه به عاملیت مالی معاونت پژوهشی
- • پرداخت مرحله دوم (30%) اعتبار ویژه پس از هزینه کرد مرحله اول اعتبار با ارائه درخواست مجری و نامه معاون پژوهشی واحد و کسر (% 10) همیار پژوهشی در صورت عدم ارسال هزینه همیار پژوهشی
- • ارسال به عاملیت مالی معاونت جهت پرداخت
- • انجام پرداخت عاملیت در صورت داشتن پژوهش کارت ملت